Hoe kun je nappa leder het beste reinigen?

Ik heb een lederen nappa jas. Ik vind dat het eens hoog tijd is geworden dat deze gereinigd wordt.

Ik vraag me alleen af hoe ik het beste de binnen- en de buitenkant kan reinigen?
Of kan ik deze beter naar de stomerij laten brengen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Een sopje maken van ouderwetse groenezeep
en dan met een doekje het nappa reinigen

Toegevoegd na 47 seconden:
niet te nat maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het duur is of je bent zeer gehecht aan het product. Gaat dan naar een stomerij dat zijn de specialisten, op het schoon maken van leer, nappa en suède’.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovenstaand antwoord!

Daarna goed in de lederwas zetten!

Toegevoegd na 22 seconden:
Antwoord van psman!