Als het een watervaste verf is kan je het gewoon met water en een sopje proberen.

Zo niet, denk ik dat je pech hebt gehad en de boel opnieuw moet schilderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer het met een soda oplossing!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan schimmelreiniger proberen op je muur. Dit zou ik je aanraden als je je muur wit had geverfd, want dit spul werkt net als chloor. Ik durf niet te zeggen hoe het zou reageren op andere kleuren muur.

Als je een structuur/patroon op je muur hebt, ga niet te poetsen! Anders kan je een gladde oppervlak houden in het structuur.

Mocht het niet werken, is je alternatief natuurlijk verven.

Ik heb in de bron een link gevoegd met een soortgelijke vraag in een forum. Je kan dat ook even doorlezen. Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Veel succes!