Hoe kan ik mijn naam uit mijn studieboeken verwijderen?

Omdat ik ga stoppen met mijn studie, wil ik mijn studieboeken verkopen. Ik ben alleen zo dom geweest om mijn naam met balpen in mijn boeken te schrijven. Weet iemand hoe ik dit er uit kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Een wit etiketje erover plakken. Etiketjes te koop bij Bruna en boekhandel.
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Dat schijnt vaak toch door. Bovendien gaan die op een gegeven moment loslaten.
Ivana
10 jaar geleden
Reddie, mijn idee! Plus. Die laten niet los en als ze al verwijderd zouden worden, dan wordt de oude inkt er mee afgetrokken. Dat doorschijnen valt mee, in ieder geval niet leesbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je eerst typex gebruikt en er vervolgens een etiket opplakt, is dat doorschijnprobleem zo opgelost.
Amadea
10 jaar geleden
Wel eerst wachten tot de typex droog is, anders gaat het er lelijk uit zien. Maar alleen typex is op zich al voldoende.

Andere antwoorden (1)

Echt verwijderen gaat niet. Als je het met balpengum weg probeert te gummen beschadigt het papier, en blijven er toch inktresten achter. Een laagje typex er overheen is waarschijnlijk de beste methode. Als het wit papier is ziet dat er toch redelijk netjes uit.
Amadea