Hoe kan ik het scherm van een laptop met touchscreen het beste schoonmaken?

Er zitten heel veel vingerafdrukken op het scherm maar ik durf het scherm niet schoon te maken met een nat doekje in verband met het touchscreen. Een droge doek werkt niet. Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste kan doen zonder dat het touchscreen kapot gaat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (4)

Wij hebben thuis een screen clean spul. Dat kun je vast wel ergens in een computer winkel kopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op deze sites kun je screen clean spul bestellen

Toegevoegd na 2 minuten:
Op deze sites kun je screen clean spul bestellen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Maar een touch screen is wel anders he. Daar zit vaak een speciaal laagje op
Ik gebruik meestal een vochtig brillenpoetsdoekje (Etos, Kruidvat). Dat ontvet goed en krast niet.
10 jaar geleden
Ik gebruik gewoon een stoffen doekje om je bril schoon te maken. Niks wat vochtig is, want dat kan het touchscreen laagje van je laptop aantasten.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een dampvochtig doekje kan echt geen kwaad hoor. Doe dit al jaren bij Macbook pro en ipad.
je heb op zich geen speciale dingen nodig alleen een zacht doekje geen spray's of dergelijke