Ossegalzeep helpt het beste tegen vlekken.Er is momenteel ook vloeibare in de handel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat klinkt best vies! ;) Het zal ongetwijfeld goed werken want zit er echt ossengal in?
knippen ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
nee zonder gein

Citroenafwasmiddel erop, even intrekken,de wasmachine doet de rest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de alom bekende vlekkenschaar! Is hier al meerdere malen besproken en verwijdert gegarandeerd elke vlek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ 1 voor de humor! :)
Gewoon in de was zoals normaal. Het gaat hier niet om motorolie.... :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Citroenafwasmiddel erop, even laten intrekken, de wasmachine doet de rest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit helpt zeker! Dep de vlek eerst met alcohol ( koop je bij de drogist of apotheek) of met wat terpentine. Wel voorzichtig deppen, dus niet plenzen. Daarna in de wasmachine. Is het heel hardnekkig, dan maak je hem met water wat schoon en dan kun je met een wattenstaafje deppen met wat verdunde ammoniak. Gaat heel makkelijk. Daarna wassen.
amc