Kun je een panty als schoonmaakdoekje gebruiken?

Ik heb enkele panty's met ladder over en hoorde dat iemand ze wel eens als schoonmaakdoekjes gebruikt. Is dit een goed idee of niet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K
Amadea
10 jaar geleden
Nee, schoonmaken kan je er niet mee. Want een panty neemt geen vocht op. En dat is wat je normaal met schoonmaakdoekjes doet: nat maken, vuil opnemen, uitspoelen. Maar ze zijn wel heel handig om als sterk elastisch bindtouw te gebruiken. Gewoon door er een stuk af te knippen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of haren van de bank te verwijderen en spinnerag van het plafon of achter de radiator te verwijderen.

Antwoorden (3)

RVS reinigen zonder krassen In veel keukens zie je prachtig glimmend RVS, bijvoorbeeld accessoires maar ook het fornuis. En juist het fornuis wil nog wel eens grondig gereinigd worden. Met een schuursponsje krijg je lelijke krassen. Vervang het schuursponsje door een panty: je kunt er heel goed mee schoonmaken (gewoon met een sopje met allesreiniger) maar krijgt er geen krassen van!
Deze truc kun je natuurlijk ook voor andere materialen gebruiken.
In de link meer tips.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Castle
10 jaar geleden
Plus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leuke link, bedankt beiden :)
Ik gebruik ze altijd om mijn rijlaarzen en schoenen op te poetsen. (leder)
Schoenpoets goed inborstelen en vervolgens met een panty er flink overheen gaan: schoenen als nieuw!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jazeker, Ik gebruik altijd oude panty voor de auto. Krijg je de vliegen er goed mee af. maar ook voor RVS en schoenen. maar ook voor tegels. Als je net hebt gevoegd kun je hiermee het voegsel van de tegels krijgen.