Wie heeft er een goeie tip voor condenswater van de droger?

Het water van de droger gooi ik of in de wc of ik gooi het weg of ik gebruik het voor de strijkbout,maar kan ik er nog iets meer mee doen ,want de plantjes houden denk ik niet van dit water en weggooien vind ik eigelijk een beetje zonde.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Je zou het voor de ruitensproeiers van je auto (indien voorradig) kunnen gebruiken, met 'n slokje antivries erbij uiteraard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Mijn schoonzus gooit het altijd in de lege wasmachine voordat ze een was erin doet. Zij zegt dat de wasmachine dan minder water hoeft te pompen, dus dat scheelt weer in het waterverbruik.
Of dit echt zo is weet ik eerlijk gezegd niet, maar er zit wel wat in...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij gebruiken het voor de verwarmingsbakjes en de wc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je vloer ermee dweilen ---> http://www.h2omopultra.nl

;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het water is absoluut niet schadelijk voor je plantjes, vooropgesteld dat je niet van die drogerdoekjes met een geurtje gebruikt.

Ik doe vaak een ( fijn)handwasje met dit water.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ik gebruik het ook voor de planten.
Je zou het kunnen gebruiken om je container mee schoon te boenen. Of om dingen af te spoelen, bijv. een stoffige plant of dingen die buiten staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De plantjes houden juist wel van dit water. Alle kalk is er uit. Doen dus!
Joosje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang het water nog warm is, niet weggooien. De restwarmte verwarmd je huis voor nix. Bijvoorbeeld in de wasbak of bad bewaren, of gewoon in het reservoir van de droger he....