Kan ik een vaatwasser LIGGEND vervoeren zonder hem te beschadigen? Hij past rechtop niet in mijn auto!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
18.3K

Het beste antwoord

Ja, dat kan als je alle rekken eruit haalt voor de zekerheid.
Pas op, er zit nog een hoop water in de pomp en het zoutreservoir, dus dat kan een natte bedoening worden.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie tip antwoordnaat +1

Andere antwoorden (3)

Ik zou het er op wagen, het zal beter gaan dan met een diepvries of koelkast.
Er zit geen vloeistof in of iets dergelijks bij mijn weten.
Wat lastig is, hij is zwaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is geen enkel probleem,grt Jan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is geen probleem. Wel zou ik de rekken en de draaiende sproeiers tijden het tranport verwijderen.
Bij het kantelen komt er meestal water uit de machine (slang), dus doe dat pas buiten.