Hoe maak ik een wit keramiek horloge het beste schoon?

Hoe kan ik mijn (waterdichte,10ATM) het beste schoonmaken? Omdat ik het horloge dag en nacht (dus ook onder de douche) draag, komt er na een tijdje een laagje tussen de schakels. Het liefst wil ik niet schrobben, maar bijvoorbeeld in een badje met chloorwater leggen. Ik weet niet of dit kan. Jullie wel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Vuil tussen de schakels kun je prima verwijderen met een ultrasoon reiniger. Die zijn vaak voor weinig in de aanbieding bij bijvoorbeeld blokker, kruidvat, etc.
Of misschien ken je iemand die zo'n ding heeft en kun je hem lenen.
bamibal