Stoel afnemen met ammoniak en daarna de ruimte waarin de stoel staat goed warm stoken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Spuit hem in met een plantenspuit, gevuld met water en een beetje azijn, laat dit, liefst buiten, drogen. Azijn neemt de geur op en je stoel ruikt weer fris.
Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn oma zette haar rotan stoel wel eens (2x per jaar) buiten neer in een flinke plensbui. Daarna haalde ze hem weer binnen en liet hem goed drogen. Ze zei dat dit was tegen stof en stank.