Hoe haal ik haarverf van mijn koptelefoon af?

Ik heb een week geleden maar haar geverfd. Er komt nog steeds kleur van mijn haar af, vooral op mijn handdoek. Maar ik deed mijn witte koptelefoon op en merkte dat ik rood is geworden door mijn haar. Ik baal er heel erg van natuurlijk. Ik probeerde met water, zeep, dreft, azijn en citroen, maar het wilt er niet uit. De gedeelte wat rood is geworden is soort van plastic stof.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Heb je de verf wel goed uitgespoeld, dit moet je minimaal 10 minuten spoelen, denk daar de volgende keer aan, dan heb je geen last van vlekken meer. Maar dat is de vraag niet, verfvlekken veroorzaakt door haarverf, verwijder je door er haarlak op te spuiten dit op te laten drogen en dit vervolgens af te nemen met een lauw warm vochtig doekje. Dit werkt zeker als de vlek er nog niet zo lang inzit, als de vlek er langer inzit, dan is de kans kleiner dat het lukt, zeker als/omdat je al met andere producten in de weer bent geweest. Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rood blijft lang afgeven als het nat is, zodra het droog is, moet je hier geen last meer van hebben. Neem eens contact op met de klantenservice van het gekochte product, dat nummer vind je op de doos of gebruiksaanwijzing, maar die heb je vast niet meer. Je kunt ook veel van die nummers vinden op het internet en anders moet je even terug naar de winkel en daar op hetzelfde product kijken welk nummer je moet bellen. Als het alleen afgeeft als het nat is, dan is dat normaal, door het wassen gaan de schubben van je haar weer een beetje open staan, waardoor de kleur er een beetje uit kan, als het ook met droog haar gebeurd zou ik je de klantenservice bellen zeker adviseren.

Andere antwoorden (1)

Met spritus? Rood is een moeilijke kleur om uit wit te halen.
Ik vraag me toch af welke haarkleur je gebruikt hebt, met alle merken van de drogist heb ik nooit gemerkt dat het afgeeft.