Je kunt hem beter niet in de wasmachine wassen. Laat de zeem een paar uur weken in karnemelk om hem weer zacht en schoon te maken. Daarna uitspoelen met schoon water.
fremar
10 jaar geleden
Een nachtje ingezeept laten liggen, en dan wassen in verdunde ammoniak.
Niet in de zon laten drogen, ook niet op de verwarming of in de droger.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ingezeept met echt groene zeep uit de pot.