Bij ons in het portiek hangt al geruime tijd een enorme urinelucht. Hoe kun je die lucht verwijderen?

Er wordt 's nachts in het portiek geplast. Ik denk zowel door mensen als door honden. De woningbouwvereniging weet ook niet goed wat ze er aan kunnen doen omdat die lucht moeilijk te verwijderen schijnt te zijn.
De lucht trekt ook naar binnen.
Heeft iemand hier een serieuze tip?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt ook urinegeur etende bacterieen. Dat gebruiken de professioneels.
Maar ik zou niet weten hoe je daar aan moet komen ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt.

Het beste antwoord

Schrobben met hete biotex, spoelen met azijnwater, na drogen behandelen met urine-off, ecodor, stalfris of iets dergelijks met enzymen.
Helaas zal je dit regelmatig moeten herhalen zolang er geplast blijft worden.
Rieneke1
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt.

Andere antwoorden (1)

Maak emmers met echt heet water gooi daar flink bleekwater in en gooi het tegen de gevel en je portiek mag wel even aannemen dat het allemaal steen is.
10 jaar geleden
Rieneke1
10 jaar geleden
Bleek trekt in ieder geval katten aan om dan juist te plassen.
Geen idee hoe het met honden zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt.