Hoe was of haal ik de geur uit mijn Camelbak rugzak?

Op de rug zit een hard stuk plastic dat ik er niet vanaf krijg.. Ik geloof dat hij daarmee niet in de wasmachine kan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Kan gewoon in de wasmachine,
natuurlijk wel op lage temperatuur en een voorzichtig programma (wol of fijne was ofzo)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Komt de stank van binnen in je rugzak dan is dit waarschijnlijk de meest voor de hand liggende oplossing. Leg geurvreters in je rugzak. Voordeel is dat ze weinig ruimte innemen en doorgaans lost dit het probleem grotendeels op.

Een koelkast ei doet hetzelfde als een geurvreter, maar is eigenlijk specifiek voor in de koelkast. Desalniettemin kan je hem ook gewoon in jerugzak leggen. Een koelkast ei kost meestal niet meer dan vijf euro.