Ik heb ik de kelderkast (onder het trapje) een vol potje honing laten vallen. Wat kan ik het beste doen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat het stuk gevallen is.zo goed mogelijk de scherven oprapen/verzamelen.dan de honing met scherfjes opschrapen met een stuk harde plastic,(lege wasmiddelfles versnijden/knippen)stuk blik of iets dergelijks,dan met heet sop de resten verwijderen.stevige werkhandschoenen aan want er kan altijd nog een stukje glas tussen zitten.kijk uit.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vuilblik ,opscheppen en idd heet water achteraf ,honing smelt ,ook het vuilblik een beurt geven,denk niet dat er andere mogelijkheden zijn!!!!!