Je gordijn heel goed wassen. Eerst laten weken in een sopje en dan de wasmachine in.
10 jaar geleden
Benevelen met een plantenspuit met azijnwater.
Rieneke1
10 jaar geleden
Was je gordijnen eens in HG Alle nare geurtjes weg uit sportkleding, dat verwijderd veel meer geurtjes dan alleen zweet. Bij IKEA en de Kwantum koop je voor een prikkie nieuwe gordijnen, mocht het niet lukken. Maar ik denk wel dat dit gaat lukken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door je gordijnen in te spuiten met Febreze textielverfrisser classic.

Febreze is een luchtverfrisser geproduceerd door Procter & Gamble.

Bijzonder aan dit product is dat het de ongewenste geur daadwerkelijk neutraliseert, in tegenstelling tot andere producten die ongewenste geuren alleen maar overheersen met een andere geur.

De werkzame stof in Febreze is een cyclodextrine, een ringvormig suikeroligomeer dat een complex kan vormen met een breed scala aan kleine moleculen zodat die kleine moleculen niet meer als geur waarneembaar zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voortaan wijzer wezen en vuilzakken voor je raam hangen i.pv. gordijnen zie ik wel vaker als er wer een plantage in de fik is gegaan......en anders als jij netjes de 5 gedoogde plantjes hebt gewoon lekker wassen en lekker veel wasverzachter toevoegen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon gemalen koffie op een bord neer zetten is het zo weg