Hoe kan het dat er vaak een theelepeltje in de afwasteil achterblijft?

Na de afwas vind ik soms nog een theelepeltje in de teil,terwijl ik dacht klaar te zijn,hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Een theeleper is vrij klein, die blijft ergens in een hoekje liggen. Neem daarom beter koffielepels, die zijn een slagje groter.

Je kunt het ook gewoon accepteren dat je nog niet helemaal klaar bent, en stiekem snel die theelepel afdrogen en opruimen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Slechte ogen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er moet iets als laatste uit dat teiltje komen en een theelepeltje zie je eerder over het hoofd dan een bord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha jij raakt ook alles kwijt he? sokken theelepels....XD
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je de dichtheid van het zeepsop (Z) vermenigvuldigt met de sterkte van je ogen (S) kun je het aantal theelepeltjes (a) dat achterblijft in de teil uitrekenen. Z*S=a
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat komt omdat er spontaan een theelepeltje kan ontstaan uit water in combinatie met zeepsop wanneer je de bak teveel kantelt (bijvoorbeeld om het water weg te laten lopen). Door dit chemische proces lijkt het alsof het lepeltje er altijd al was, maar deze is spontaan ontstaan toen je het water weggooide.

Niks aan te doen puur natuurlijke krachten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vermoed dat je ook vaak de sleutels van je auto kwijtraakt? Het zit hem er natuurlijk in dat het een klein voorwerp is in vergelijking met de rest van de afwas. Plus je wil altijd eerder klaar zijn met de afwas dan gepland. En dan ben je wel eens te vroeg met het weggooien van het water met sop (of wat er nog van over is).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon nog een keer met je hand in het teiltje voelen of er nog iets inzit.