ik heb iets plakkerigs aan de onderkant van mijn clarks, hoe kan ik dit verwijderen?

Het is over de hele kant van mijn zool van mijn rechterschoen. Ik heb alleen geen flauw idee wat voor plakkerigs het is, maar het gaat maar niet weg en alles blijft er aan plakken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (2)

Misschien is het wel kauwgom,dit kun je het beste verwijderen door het koud te maken door een ijsblokje er op te houden en dan voorzichtig er af krabben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het is geen kauwgom want je ziet niks zitten, alleen je voelt het wel en het is over mijn hele zool. Maar ik zal het proberen. Thanks
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou ook hars uit de bomen kunnen zijn,dit kleeft ook zo erg en kun je in principe met een sopje verwijderen.
Als het geen kauwgom is, dan kun je proberen met een doekje gedrenkt is babyolie, slaolie of lampenolie, dit schoon te wrijven, de olie verwijder je daarna met een doekje gedrenkt in allesreiniger of afwasmiddel opgelost in warm water.