Ik heb yoghurt in de (stoffen) bank van mijn ouders geknoeid, hoe krijg ik dit er zo snel mogelijk uit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.8K

Antwoorden (2)

Probeer het met een lauw sopje van afwasmiddel met water. Niet wrijven maar deppen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou alleen water gebruiken. Als je zeep gebruikt dan heb je het risico dat je de plaats volledig reinigt, maar dat je dan een vlek gaat oever houden, die ontstaat door de het contrast tussen de gereinigde plek en de al gebruikt oppervlakte.
Robby BB