Hoe verwijder ik waterkringen uit een stoffenbank?

De vlek is inmiddels verdwenen........komen er waterkringen voor terug........heb de hele bank bijna afgenomen met water maar ze blijven verschijnen. Mss oude watervlekken die weer naar boven komen? Het is niet mijn bank dus weet het niet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
72.5K

Het beste antwoord

Dat zal lukken als u een sopje maakt met één deel witte azijn op 5 delen water en dan een spons daarin natmaken en over de vlekken wrijven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Over het algemeen werkt een sopje altijd het beste. Als het een lichte vlek is zoals een watervlek dan is een warm sopje met wasmiddel voldoende. Even goed poetsen en klaar is kees. Het type wasmiddel maakt niet zoveel uit. Droog de vlek met een handdoek of theedoek en de meeste vlekken zijn er dan gewoon uit. Gebruik in ieder geval geen hulpmiddelen zoals een strijkijzer of föhn om de bank droog te maken.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maak gewoon de hele bank met een spons nat,dan moet het er weer egaal uit zien.