Ik heb kant gekocht, maar hij is wat te donker uitgevallen, is er een manier om deze te bleken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat ligt aan het materiaal.
Is katoen?
Of een of ander synthetisch materiaal?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is synthetisch, echte kant is te duur...

Antwoorden (1)

Chloor is een prima methode om stof te bleken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Bij gebruikmaking van chloor verzwak je ook het kant. Je kunt beter ontkleurder gebruiken, verkrijgbaar bij een goeie drogist die ook kledingverf verkoopt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dan nog ligt het allemaal aan het materiaal waar de kant van gemaakt is.