Nee, dit moet je via een wasbol doen. Als je het wasmiddel direct op de was doet, dan wordt het wasmiddel ongelijk verdeeld over de was en dan krijg je een slechter wasresultaat. Ook kun je het wasmiddel in het zeepbakje van de wasmachine doen (waar je ook het poeder in zou doen), maar dat loopt dan ook vrijwel direct de machine in.

Een wasbol kun je overigens vaak gratis krijgen via de fabrikanten van het wasmiddel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Of je kan het ook in de doorzichtige dop doen die erop zit met maat afmeting en dan op de was doen