hoe verwijder ik talkpoeder uit stoffe bekleding?

Hallo

De bekleding van mijn stoel is ooit in aanraking met talkpoeder gekomen en erin getrokken en wilde het net water eruit halen,maar het werd alleen maar erger!

Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De stofzuiger eropzetten met het plinten mondje, helpt dat niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou het borsteltje gebruiken dan weet je zeker dat er geen scherp stuk plastic. In je bekleding blijft steken en de haren van de borstel zorgen ervoor dat het poeder loskomt en de zuiger duwt dereest

Het beste antwoord

Als talk in aanraking komt met water gaat het klonteren en hecht aan de stofvezels. Logisch en beter was geweest om een droge poeder stof, met een krachtige stofzuiger het op te zuigen. uitwassen is nu de best methode. Als de stof er niet af kan, bijv van een stoel, kan je proberen met een stoomreiniger het talk door de stof heen weg te blazen. Of schuin weg te blazen als de het geen geweven stof is.