Laten opdrogen en eruit wrijven of gewoon wassen.
Indien het door omstandigheden (!) vlug onzichtbaar moet worden dan kan u erop spuwen en met een zakdoek uitwrijven. Die vochtige plek zal u wel moeten laten uitdrogen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
:') die reactie doet t em
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha, die betreffende persoon is denk ik heeeeel snel op de hoogte. Leuk!! + voor de reactie Hihi
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uw plus is wel een min maar het maakt mij niet uit ik vind het ook leuk en een beetje geheimzinnig, maar ok ik ben ook jong geweest en herken het probleem ! ! !
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik zou de kleding vlug uit doen en verbranden, een forensisch expert kan het altijd achterhalen, en een privé detective ook. Deze personen kent iedereen, deze mensen zijn ook bekend onder de namen: PAPA en MAMA!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Monica Lewinsky weet misschien hoe je de spermavlekken er na lange tijd uit krijgt.
op korte duur krijg je sperma niet uit je kleding,
gewoon even in een wasbak met warm water en een sopje laten weken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je snel sperma uit je kleding wilt halen, kun je dit doen met een vochtig doekje! snel en doeltreffend

Toegevoegd na 46 seconden:
een speciaal vochtig doekje dat je bij de drogist of supermarkt koopt.