Kan je in amsterdam ook een glazenwasser voor 1 keer inhuren?

Ik woon op 2 hoog in amsterdam en wil graag mijn ramen van buiten een keer gewassen hebben. Tot nu toe lijkt het erop of dat alleen met een soort abonnement kan, een keer per maand of zo. Maar dat vind ik helemaal niet nodig en veel te duur. Ook lijkt het soms of er per wijk een aantal glazenwassers zijn. Enig idee hoe het werkt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Werkspot wellicht?

Antwoorden (1)

Alles kan, als je maar betaalt. Je zult voor zo'n ene keer meer betalen omdat ze natuurlijk veel meer werk hebben. Als je weet waar ergens een glazenwasser komt vraag dan aan die mensen of ze aan die glazenwasser willen vragen om jou te bellen.

Als je niemand kent waar een glazenwasser komt dan zul je op internet moeten zoeken. Meestal hebben glazenwassers hun eigen wijk dus tenzij je niet op een rand van een wijk woont zie je maar 1 organisatie maar dat kunnen natuurlijk wel verschillende mensen zijn.

Hier was ook alleen een soort abo van elke maand mogelijk maar toen ik er naar vroeg mocht ik zelf kiezen: om de twee of drie maanden was geen probleem maar per keer betaal ik wel meer.