Hoe krijg ik gele vlekken uit kleding die te lang ongedragen in de kast heeft gelegen?

In mijn kleding, die ik al een tijd niet gedragen heb en die schoon in de kast lagen, zijn gele vlekken gekomen. Hoe krijg ik die eruit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
29.8K

Antwoorden (2)

Is witte kleding vergeeld, was het dan met citroensap (in water) en daarna in de wasmachine.
Gebruik geen chloor om kleding te bleken want dat tast je stof aan.
Wordt witte was grauw, voeg dan een steradent tablet toe.
Een andere manier om grauwe witte was wit te krijgen is het toevoegen van een schepje bakpoeder.

De Steradent tablet kan ook bij andere kleuren dan wit worden toegevoegd, om het geel eruit te krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De kleding een paar uur laten weken in water met Vanish en daarna in de wasmachine wassen. Werkt fantastisch.