Hoe was ik zwart-witte voetbalshirts?

Het is dit keer mijn beurt om de shirtjes te wassen alleen ik weet niet hoe je ze moet wassen ze zijn namelijk half wit en half zwart.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Omdat het shirt zwart/ wit is heeft de fabrikant er al voor gezorgd dat het niet gaat afgeven. Dus je kunt hem wassen zonder zorgen. Zorg wel dat je er geen andere was bij doet die afgeeft anders heb je b.v zwart met roze mouwen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon in de wasmachine, 40 graden gemengde was en standaard wasmiddel erbij.
De shirtjes zijn al zo vaak gewassen, hoeft echt niet speciaal met een wit programma.
11 jaar geleden
Op 40 gr. met een colorwasmiddel