Gewoon een 1/3 azijn en 2/3 water inzetten voor één nachtje en het is weer glashelder. Alle kalk en ook de aanslag door de stengels zijn weg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Werkt perfect !, dus beste antwoord!! Bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Top!!

Andere antwoorden (3)

Vullen met wat antikal en even laten weken. De kalk verdwijnt als sneeuw voor de zon!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga het proberen niet schadelijk voor het glas??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk het niet maar weet het niet zeker. Mijn vriend had laatst glazen douchedeur/cabine volledig met antikal behandeld. Niet schadelijk en blonk weer als nieuw!
Een steradenttablet laten oplossen en even laten weken,dit tast het glazuur niet aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor vazen gebruik ik er altijd 2, maar het is inderdaad geweldig spul, om in huis te hebben, ook oa theeglazen, krijg je er blinkend schoon mee. +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je voor de + Heb je geen kunstgebit,moet je nog aan de steradent. ;-))))))))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga ze morgen halen en zien of het werkt BEDANKT!!
Ik denk met schoonmaakazijn in water. Laat het een tijdje inweken en dan is de kalk opgelost