alternatief voor robijn morgenfris kledingspray?

robijn heeft de geur morgenfris uit het assortiment gehaald. Ik vond deze geur heel erg lekker, het was de geur van pasgewassen was.
Heel fris en neutraal. Weet iemand een ander merk kleding of roomspray die ook naar fris en schoon pasgewassen katoen ruikt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe de morgenfris precies ruikt. Maar Bolsius aromatic heeft geurstokjes en kaarsen in de geur 'fris linnen'. Ruikt dus naar vers gewassen was. Ik vind hun geuren sowieso erg lekker. Blijft lang hangen en is subtiel. Te koop bv bij de intratuin. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gebruik hiervoor Febreze Textielverfrisser Classic.

Voor het afbreken van alle geurtjes op kleding,meubels en gordijnen.

Verstuif Febreze Classic regelmatig op textiel om veilig geuren te verwijderen en een lichte frisse geur achter te laten. Sproei op de bekleding totdat deze licht vochtig is.