Hoe krijg ik de geur van leer uit mijn leren armband?

Het stinkt verschrikkelijk :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

De bron is voor een leren tas, maar leer is leer en er zal wel iets bijzitten wat voor jou armband werkt.
- Laten luchten, nooit in een afgesloten ruimte leggen zoals een la of kast
- buiten laten luchten
- in een zakje met koffiebonen leggen, niet afsluiten, kan een week of 2 duren voordat het weg is. In het begin ruik je nog koffie, maar dat is na een paar dagen niet meer
- leg hem een nachtje in de vriezer

Nog een tip: zorg dat het niet nat wordt! En als hij nat wordt gewoon aan de lucht drogen, niet op de verwarming, anders droogt het uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De meeste middeltjes zullen de geur alleen verdoezelen. Deze komt dan na een tijd vanzelf weer terug.

De geur zal vanzelf afnemen met de tijd. Dit kun je versnellen door de armband buiten (in de wind) te hangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had een stinkende Marokkaanse tas. Op aanraden van de verkoper heb ik hem ingesmeerd met nivea. Heeft heel goed geholpen. De geur is bijna verdwenen.