Ik heb frituurolie gemorst op een natuursteen tegelvloer. Hoe krijg ik dit eraf?

Ik heb frituurolie gemorst op natuursteen tegels (buiten), hoe haal ik dat eraf?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
18.1K

Antwoorden (3)

Alles eraf halen en thinner gebruiken en dan goed met warm water en evt groene zeep na spoelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cilitbang Ontvetter te gebruiken. Dit kun je gewoon bij de AH kopen in een paarse spuitflacon !! De prijs ligt rond de 5 euro.
Je spuit het op de vlek vervolgens enkele minuten laten intrekken en dan met voldoende heet water afspoelen. Zelfs geen kleur verschil of wat dan ook !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mocht er onverhoopt toch frituurvet gemorst worden op de betegeling in de tuin dan kun je dit effectief verwijderen door op de vlek pure afwasmiddel in te borstelen met een handborsteltje en er vervolgens voorzichtig kokend heet water over gooien. Overgebleven warme thee uit de theepot werkt ook effectief tegen vlekken op uw bestrating.
Een hogedrukreiniger is ook nog een optie.