Hoe schoenen schoon te maken?

ik heb in de poep getrapt.
dit is geen leuk karwei.
hoe gaat u daar mee om?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Meestal zoek ik buiten dan een plas water op waar ik dan even in ga staan en heen en weer beweeg met die poepschoen.
Wel even eerst afvegen aan het gras buiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

gewoon even laten drogen en daarna met een hard borsteltje over de zool heen.

Toegevoegd na 37 seconden:
zit er trouwens een hele grote drol aan eerst even buiten op een muur afkloppen
14 jaar geleden
ik doe de besmeurde schoen voor de deur al uit.
de meeste rotzooi haal ik met krant of keukenpapier weg.
vervolgens borstel ik de zool met de pleeborstel schoon onder stromend water in de gootsteen.
daarna reinig ik de gootsteen met chloor.
bij dit alles adem ik zoveel mogelijk door m'n mond, om de stank niet zo te ruiken.
succes en sterkte!
Rieneke1
14 jaar geleden
Ik heb een oude afwaskwast om het hoekje in de schuur liggen. Daarmee schrob ik bij het buitenkraantje de zolen weer schoon.
Vies werkje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe het precies zo!
Ivana
14 jaar geleden
Dagelijks....hondenveld! +1
Precies zo.
Vlink afkloppen tegen een boom of muurtje , daarna met
een harde borstel en water (buiten) de zool schoonmaken.
Pas op dat er geen water in het binneste van de schoen
terechtkomt,dit veroorzaakt koude voeten.
succes ermee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
schoenen in de wcpot en doortrekken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik schrob het dan schoon met een wc borstel, goed hé?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dan ben je de poep én schoen kwijt
Ik veeg het meeste er onderweg al af op het gras. Thuis maak ik het onder de buitenkraan nat en met een borstel is het smerige spul er zo af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag mijn partner altijd even om het schoon te maken.
14 jaar geleden
Ik hang de schoen in de wc pot en schrob het schoon met de wc borstel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 schoen is wel nat geworren maar het is goed gelukt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben blij dat het goed gelukt is maar volgende keer de schoen niet zo nat laten worden!
Ik zet ze in een laagje water met chloor. Laat het weken en hou ze dan onder stromend water.
Eventuele resten met een prikker en nogmaals afspoelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed door het gras halen... wel steeds op een andere plek, en niet weer door de poep ;) pak je een bak met heet water en hoe je de schoen er een beetje in... en het is er vaak zo af...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder een buitenkraan, water laten stromen over de zool en met een afwasborsteltje het profiel schoon maken, is zo gebeurd!
Gek genoeg ruik je er zo bijna niets van.
Het gebruikte afwasborsteltje maar niet meer de keuken in, maar naar de schuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het een schoen met een gladde zool of een schoen met zo'n leuk diep profiel als zool (type bergschoen) een gladde zool heb je zo schoon door alleen al over het gras buiten te vegen, de rest veeg je af met flink wat keukenrol of toiletpapier, daarna zou ik het nog even onder een buitenkraantje houden en niet in de keukengootsteen met je afwasborstel. Yak!
Bij een grof profiel kan je eerst de meeste poep verwijderen met een takje of ijslolly stokje, je peutert het er zo tussen uit, daarna na spoelen onder de buitenkraan, of beter nog kook even water in je waterkoker, dan spoel je het buiten er zo weer vanaf.. maar het blijft een vies karweitje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zet die schoen in een teiltje op het water met een scheutje schoonmaak middel, hij blijft drijven. Wacht 2 dagen en de poep zakt naar de bodem en ik spoel mijn schoen schoon. klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak is er op de plek waar het gebeurt wel een stokje te vinden om het ergste uit de groeven te halen. Daarna even door het hoge gras schuifelen of door een plas. Thuis met een emmer en een harde borstel de rest afhandelen.