wij hebben een plavuizen vloer gekregen en die is gekit nu zitten er allemal rare vlekken op wat kan ik hier aan doen?

plavuizen, vlekken, kit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Die rare vlekken op je plavuizen is van het zeepwater die wordt gebruikt om de kitrand strak en glad af te werken na een aantal dagen wanneer de kit goed is door gehard kun je de vlekken verwijderen met water en een beetje groene zeep succes. Bron; ben zelf kitter ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt hier kan ik wat mee

Andere antwoorden (1)

Ik zou ten eerste diegene die de vloer gelegd heeft, vragen dit op te lossen, heb je de vloer zelf gelegd, dan kun je proberen de vlekken weg te krijgen met HG kitverwijderaar.