Nieuw toetsenbord. Een toets met Tippex witgemaakt. Hoe verhelp ik dit zo probleemloos mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Waarom heb je het er dan op gesmeerd?

Het beste antwoord

Typex goed laten drogen en het na droging voorzichtig met je nagel van de toets afkrabben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Houd dan even het toetsenbord op zijn kop tijdens het krabben zodat er geen deeltjes tussen de toetsen komen. Nu vraag ik me af waarom je tipp-ex op een nieuw toetsenbord zou willen smeren...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of een stofzuigertje speciaal voor toetsenborden erbij houden en direct wegzuigen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, Pelle, omdat ik de sneltoetsen heel slecht kan lezen, heb ik de meest gebruikte wit gemaakt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je had hier beter om andere tips kunnen vragen. Een postit papiertje zo verknippen dat je alleen de plakrand gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog beter en mooier, er bestaan toetsenbordstickers voor slechtzienden, niet goedkoop, maar ze blijven goed plakken en zijn duidelijk leesbaar, google er maar eens op, ik vermoedt dat ze ze bij www.worldwidevision.nl wel hebben.,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook al om de tip: (stickers) die je in de tweede instantie geeft!
Bedankt!