boord leren jas verven?

kun je het boord van een leren jas verven die verkleurd is door de zon?
heeft iemand hier ervaring mee?

Toegevoegd na 6 dagen:
mijn vraag is hoe verf je de boord een leren jas kan niet in het wasmachine

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor jullie snelle reactie maar....
het gaat om het boord aan de jas niet om het leer
het boord is van katoen en de jas is van leer
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik zou het even vragen bij een kleding reparatie of een stomerij.

Antwoorden (2)

Uiteraard is deze te verven maar bedenk dat er altijd een kleurverschil zal blijven.

Poetsen met echte kleurwas geeft meestal ook een goed resultaat.

Toegevoegd na 17 uur:
Nu pas je eigen reactie gelezen bij je vraag (was beter geweest dat te doen als bewerking).

In hobbyzaken is textielverf te verkrijgen, daarmee kan je je kraag verven in de kleur die jij wilt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook naar een leerlooier gaan. Een zaak waar oude leren meubelen opgeknapt worden. misschien kunnen ze je daar helpen