Hoe krijg ik de stank uit mijn siliconen iphone 4 hoesje?

Ik heb net een nieuw siliconen hoesje voor mijn iphone 4. Het probleem is dat deze erg stinkt. Ik heb hem nu 4 dagen en hij stinkt nog steeds even erg. Onder de kraan helpt niet. Weet iemand wat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.6K

Antwoorden (3)

Ik weet wat je meemaakt :-) die lucht is erger dan naast een plasticfabriek wonen!

Het enige wat je kan doen is heel ligt verwarmen. dan gaat de geur er eerder uit. Bijvoorbeeld de verwaring HEEL LAAG zetten en er op leggen. Kijk uit dat hij niet te heet wordt, want dan verliest hij zijn vorm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan dat ook op de verwarming?
Ja, dit heb je meestal met die dingen. De stank gaat er bijna niet uit. Deodorant en parfum helpen maar voor even. Je kunt hem laten inspuiten. Heb ik ook gedaan, maar is dure zaak, betaal je bijna meer dan voor het hoesje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe hem vol met koffie dik.. (droog)
Laat het een paar dagen liggen en schud de koffiedik een paar keer per dag op en ververs het eventueel.