Hoe zou het kunnen dat er water in het vakje voor de wasverzachter blijft staan in mijn wasmachine?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
13.8K
rebecca
14 jaar geleden
dat is bij mij ook altijd zo :) goeie vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dat ook :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had ik bij onze Samsung ook, nu bij de LG niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een AEG, maar het beetje water, misschien twéé lepels, vind ik geen probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
he loes mijn bakje zit vol water kan geen wasverzachter bij in heb alles al geprobeerd maar probeer hem er wel een keer uit te halen

Het beste antwoord

Het zou kunnen dat de doorgang van het bakje naar de trommel een beetje verstopt zit. Bakje eruit en goed schoonmaken kan helpen, net als zo af en toe een kookwas draaien.

Dat laatste doe ik eens in de zoveel tijd met handdoeken en theedoeken. Die kunnen het hebben, en met zo'n hete was spoel je de wasmachine schoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank hij was verstopt heb het verholpen door hem er uit te halen dank je

Andere antwoorden (3)

Het enige kan zijn dat de doorgang verstopt zit. Bakje schoonmaken euveltje verholpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou kunnen,dat er water in het bakje blijft staan,omdat er zich ergens in het apparaat een verstopping voor doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bakje eruit halen de ingang en de doorgang naar de trommel zo goed als het gaat schoon maken. Het bakje natuurlijk ook en dan weer terug doen op zijn plaats.