Ik heb een ring van 18kt wit goud en 0,03 ct diamantgewicht. Hoe poets ik deze weer mooi zuiver?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Noch goed, noch diamant worden zuiverder door te poetsen. 18 krt wordt er niet meer van :-)

Antwoorden (2)

Even naar de juwelier en vragen of ze hem even in de ultrasoon willen gooien. Dan komt al het vuil tussen de naden uit en ziet hij er weer als nieuw uit.

Toegevoegd na 26 seconden:
Wel een hele mooie ring trouwens!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zal even langsgaan, heb je enig idee van hoeveel ze daarvoor vragen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zal nooit veel zijn, misschien 5 euro, misschien gratis. De enige handeling die ze doen is dat ze hem in het bakje gooien, een kwartiertje wachten en hem het bakje uit halen. Eventueel zijn er ook kleine ultrasoon-bakjes te koop voor een euro of 50. Ik heb er zelf eentje voor verschillende doeleinden, inclusief sieraden.
het handigste is dat even laten doen bij de juwelier. Die stoppen hem in een speciaal bakje met ultrasone trillingen.
En meestal valt het nog onder service ook (maar ga even op een rustig tijdstip, zeker zo prettig voor hen)
anneliez