Als ik de muurtegels in de badkamer wil schoonpoetsen, moet ik dan eerst alle plakplastic-tegels (van xenos) verwijderen van de muurtegels ???

Of kan ik de plakplastic-tegels over de muurtegels laten zitten tijdens het schoonpoetsen. Het is zoveel werk om ze er op te plakken dan wel eraf te halen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

mijn vrouw heeft ook de plaktegels vd xenos erop en ik moet zeggen dat het poetsen met de plakkers er gewoon op goed gaat.geen probleem dus suc6 met poetsen

Toegevoegd na 1 minuut:
p.s. ze verschuiven zelfs niet als ze goed zitten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zolang je niet met heel agresief spul aan de gang gaat,kun je ze gewoon laten zitten lijkt mij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet bij de randen van de stickers niet schuren anders kunnen ze er af gaan.