Hoe krijg ik deze vlek uit mijn bureau?

Ik had gisteren in de wok iets lekkers gemaakt en het bord vervolgens op mijn houten bureau gezet... Door de luiheid die ik toentertijd had heb ik het niet schoongemaakt en nu ... nu zit er een warmtevlek op, of misschien is het een vetvlek, maar wat ik wel weet is dat ik het niet eruit krijg. Heb geprobeerd met warm water te schuren en ook met cif..., maar ben nu radeloos. Is het überhaupt nog eruit te halen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (4)

Met Meubeline ( verkrijgbaar in lichte en donkere variant) krijg je het weer als nieuw, te koop bij drogist en bouwmarkt, sommige supermarkten verkopen het ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou een wok wordt heel heet, dus als jij die op je buro hebt gezet is het hoogstwaarschijnlijk ingebrand, helaas. Als het een vetvlek betreft: Dasty vande Wibra proberen (gele fles). Sterkte!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
De wok heeft niet op het bureau gestaan...
In het verleden heb ik meerdere malen goede resultaten geboekt met pindakaas. Goed inwrijven, de olie die er in zit verricht wonderen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook wel eens succes gehad met mayonaise, is net zoiets.
Als het een vetvlek is kan u die daar uithalen met heet water en gewoon vaatwasproduct (Dreft, Per' Ecover, enz), laten inweken en nadien afvegen, evt herhalen.
Als het brandwonden zijn door een te hete pan zal dat schuren worden.