Ik heb een spinnennest (zwarte) op mijn kamer ergens tussen de kieren, weet iemand hoe je die weg krijgt? met een soort anti spinnen spul ofzo?

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik zie het nest niet zitten en ik kan er ook niet bij met mijn handen etc omdat hij tussen de kieren zit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Antwoorden (3)

Met een handborsteltje en de spinnetjes buiten zetten.
Dood de diertjes niet!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zeg altijd beter 1 spin op je kamer dan een been vol muggenbulten :)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Beter een klamboe aan je plafond en een hor voor je raam dan een steek in je been, en een enge spin in de hoek!
Diervriendelijk: plastic handschoenen aan en het voorzichtig weghalen in een potje doen en buitenzetten.
Makkelijk: gebruik een stofzuiger
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U kan het best met een stofzuiger aan de slag en hopen dat u die krengen van spinnen allemaal kunt opzuigen.

Best eerst een spuitbus tegen spinnen gebruiken, dan zijn die al dood en zullen er geen nieuwe webben meer komen.

Spray tegen kruipende insecten van Bayer Garden.

Bestrijdt alle kruipende insecten zoals mieren, kakkerlakken, vlooien, zilvervisjes, pissenbedden, mijten en spinnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja weg met dat ongedierte.