na een wasbeurt kwam mijn beige broek met blauwe vlekken erop uit de wasmachine ,hoe krijg ik deze eruit??

hij is pas 1 maal gedragen en 1 maal gewassen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.4K

Het beste antwoord

Wat ik gebruik is Dasty van de Wibra. Kost 1,79 per fles. dit is niet schadelijk voor je kleding. Ik gebruik het ook voor hardnekkige vlekken. Werkt beter dan Vanish en al dat soort middeltjes. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nu zal het geen baat meer hebben, omdat de broek al droog zal zijn, ik neem aan dat de vlekken erin zijn gekomen door bijv een blauwe sok, als de broek nog nat is en niet nagewassen met iets anders, dan zou je een zakje Eerste hulp bij wasongelukken van Dylon kunnen kopen, dat is speciaal voor doorgelopen was, zorg dus dat je een pakje in de kast hebt staan, voor het geval dat het je nog eens overkomt.

Toegevoegd na 13 minuten:
Krijg je de vlekken er nog niet uit, en is het je eigen schuld, dus je kunt de broek niet terugbrengen, dan kun je nog overwegen de broek te verven, dit moet dan wel een kleur zijn die donkerder is dan de vlekken en dan nog heb je niet de garantie dat de vlekken niet meer zichtbaar zijn, ook is niet iedere stof geschikt om te verven. En kleuren de stiksels en ritsen ook niet mee, omdat deze een kunstvezel bevatten die sowieso niet te verven is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Breng je broek naar de stomerij, daar kunnen ze namelijk vlekken speciaal behandelen (detacheren), waardoor de kans het grootst is dat deze geheel verdwijnt.