Binnenstebuiten ophangen aan de waslijn. Tuinspuit erop en goed schoonspoelen. Een dag laten uitwaaien. Eventueel met een agent sprayen (HG-geurvrij bijv):

http://nl.hg.eu/products/show/id/121/alle_nare_geurtjes_weg_uit_textiel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt de tas gewoon wassen in de wasmachine op 30 graden.Haal het stuk karton of plastic uit de bodem,naad voorzichtig openmaken dan schuif je het stuk karton er weer in wanneer de tas droog is.Het blijft goed zitten wanneer je het met een klein veiligheidsspeldje afsluit.Bij een volgende wasbeurt kun je het karton of plastic dan zo weer verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd in de wasmachine, durf je dat niet aan omdat het bv een clubtas is? ( spreek uit ervaring, heb dr ooit een vernield in de wasmachine....)

Emmer met warm sopje en schepje soda.
Effe laten weken, even flink plonsen, na spoelen en lekker nat aan de waslijn.