Ik (zucht) heb altijd een echte vrouwenntas bij me. Altijd heb ik zo`n flesje handdesinfectant erin zitten, een beetje handdesinfectant gel op een schoon papierenzakdoekje doen en de bril ermee oppoetsen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hee, jij lijkt op mijn vrouw! Ik moet eerlijk zeggen... als ze mee is, maak ik ook graag gebruik van het flesje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dus ik heb de verkeerde vrouw getroffen? of ik moet zelf met een handtasje gaan lopen :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
:) jah kom gaan we samen een handtasje voor je halen + een flesje handdesinfectant **lol**

Andere antwoorden (13)

wc papier, en als het er is vochtig papier
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nooit eigenlijk, ik zorg dat mijn w.c. gewoon altijd schoon is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ga naar het invalidentoilet. In principe wordt hij minder gebruikt en is in de regel wat schoner (tenminste... zo ziet het eruit, nog geen microscoop meegenomen)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt het beter doen voor je de WC verlaat. Dit is voor iedereen prettiger.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klopt, maar ik ga er niet vanuit dat iedereen dat doet!
Niet en anders ga ik ook naar het invaliden toilet. Kan je tenminste lang uit zitten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het echt nodig is kan je ook toiletpapier over de hele bril heen leggen en dan hier op gaan zitten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ALTIJD van die papieren/plastic toiletbrilhoesjes bij me. Die gaan erover heen, tenminste op een openbaar toilet of bij vreemden. Thuis durf ik wel gewoon op de bril te gaan zitten.
Ik heb altijd het idee dat het zo vies is op een openbaar toilet. Maar naar het schijnt zijn vaatdoekjes viezer..(nou niet bij mij)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar doe jij de grote boodschappen? ik merk dat dirk van de broek tegenwoordig een waardig concurrent is van de AH..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bril schoonmaken doe ik nooit. Nergens voor nodig.

Voor zover er bacteriën op de bril zitten, komen die a) niet door mijn huid heen, en doen ze dat toch, dan is dat b) een mooie training voor mijn immuunsysteem.

Ik heb tot nu toe twee keer een steenpuist aan de achterkant van mijn bovenbeen gehad. Of dat van vieze WC-brillen kwam, is twijfelachtig. En al zou dat zo zijn, wat dan nog. Ten eerste gaat dat vanzelf over, ten tweede zou ik *elke dag* een hoop moeite moeten doen om iets pietluttigs te voorkomen dat *eens per twintig jaar* voorkomt. Dat is me de moeite niet waard.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Thuis is de wc gewoon altijd schoon, dus daar hoef ik niets extra's te doen voor ik ga zitten. Buiten de deur hoef ik gelukkig niet zo vaak een grote boodschap, maar mocht het gebeuren dan doe ik niets bijzonders met de bril. Wel heel goed handen wassen na afloop, dat dan weer wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met een reiningsdoekje! Deze zijn vaak nog hygienisch ook en werken ontsmettend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met WC-papier
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik tuf een klodder op de wc bril om deze vochtig te maken en wrijf het uit met een closetpapiertje.