Hoe krijg ik mijn chi tang schoon zonder de tang zelf te beschadigen?

Er zitten gele vlekken op zoals je kunt zien op de foto.
Weet je misschien hoe ik dit het beste kan schoonmaken?

Toegevoegd na 10 minuten:
Oeps....foto's staan er nu bij.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Sommige mensen kennendit blijkbaar niet daarom heb ik dan maar een foto bijgevoegd.
U kan die best inspuiten met Cillit Bang, 10 minuten laten inweken en spoelen met water. Indien nodig herhalen.
Lukt dat niet dan eens proberen met dissolvant.
Dit is tenminste als het geen haarkleurmiddel is.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zie nu uw foto nadat ik mijn antwoord gepost heb.
Dit zijn vlekken die ontstaan door het verhitten van de plastik. Ik vrees dat u die daar moeilijk zal uit krijgen.
Evt eens proberen met een ingebrand vetoplosser zoals gebruikt op een vitrokeramische kookplaat of in een microgolfoven.