Heeft iemand een tip? Ik heb al met verschillende laarzen mee gemaakt dat de rits daarvan mijn panty of kousen beschadigd.

Het ziet er dan niet mooi meer uit en dan kan ik weer nieuwe kopen, maar zodra ik laarzen aantrek dan is het binnen half uur al weer beschadigd.

Toegevoegd na 17 uur:
Aanvulling: het beschadigd alleen aan de bovenkant, waar de rits sluit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.1K

Antwoorden (3)

tip: doe je laarzen dicht als je ze niet aan hebt. en als je hem dichtdoen als je hem wel aan hebt, kijk dan goed of je panty er niet tussen gaat zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Trek dunne kniekousen aan over je panty (wel natuurlijk zo hoog dat ze niet boven je laarsrand uitkomen). Werkt bij mij prima
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens een stukje plakband over de lengte te plakken waar jou rits van de laars komt.
Dan kan hij niet schuren dat zie je toch niet.
Na dat je de laarzen heb uitgetrokken de plakband weer voorzichtig verwijderen.
Het Proberen waard.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit vormt dan een glad iets waardoor schuren niet meer mogelijk is.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het beschadigd alleen aan de bovenkant, waar de rits sluit, de rest is bedekt met een stukje leer. Plakband gaat ook schuren helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het gebeurt pas tijdens het dragen