Wat betekend het laatste tekentje aan de linker kant? Zie foto

Wat betekend dat tekentje? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Dat het wasgoed niet in de droogkast mag gedroogd worden.

De foto komt bij mij niet zo erg duidelijk door maar dat is wat ik er van kan maken.

Liefs en Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kijk je naar het rechter tekentje.
Ik heb ook vaak moeite met het interpreteren van die tekentjes. Ze zijn namelijk niet erg voor de hand liggend.

Je foto is een beetje wazig, maar ik geloof dat dat tekentje betekent dat je het niet moet wassen. (Zie afbeelding in de bron.) Als ik het goed zie, is het namelijk een "emmertje" met een golvend lijntje van water erin. Een kruis erdoorheen betekent dat het niet toegestaan is / dat je het beter niet kunt doen. ;)

Maar zeg het even als het een ander plaatje is!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De betekenis van een rondje met een kruis erdoor is:
niet chemisch reinigen.
Amadea
11 jaar geleden
een beetje onduidelijk maar voor zover ik kan zien is het "NIET WASSEN". Zie foto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Een tobbe met een handje: het artikel mag alleen in een snelle handwas worden gewassen.

Een tobbe met een kruis geeft aan dat het artikel niet met water gewassen mag worden.