Ik heb overgebleven strepen na het auto wassen! Hoe kan dat?

Ik heb alleen mijn motorkap gewassen, en uit haast heb ik hem niet gezeefd. En nu zitten er van die ingetrokken strepen op. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

Herbeginnen zou ik zeggen, en als het niet lukt kan u eens proberen gewoon met Mr Proper.
Trouwens ik was mijn auto daar altijd mee, niet teveel van gebruiken en steeds netjes?
Wel zonder strepen haha. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ai, verspilde energie een vervelend resultaat.

weet niet waar je je auto mee gewassen hebt maar ik zou het over doen met een product wat speciaal voor auto's is en waar wax in zit.
(minder gebruiken dan aangegeven dosering)

daarna afspoelen en droogzemen. (zachte doek die niet krast, of een zeem)

je kan proberen of het met die ouderwetse autowas (opsmeren, laten drogen, uitwrijven) weg te krijgen is.

lukt dat niet dan kan je polijsten met commandant (verschillende nummers, maar ga van grof naar fijn)
wel oppassen want je kan ermee door de lak gaan als je te grof te werk gaat.

wellicht dat een wax op kleur ook een optie kan zijn.

misschien datje kan vertellen met wel middel en met welk materiaal je te werk bent gegaan?