Ik wil thuis een muur schoonmaken mee een citroen maar moet je een citroen eerst in het water doen of niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Citroensap neutraliseert geuren en is een licht bleekmiddel.
Vetten lossen goed op met citroen.

Is het een klein stukje dan zou ik gewoon een heel klein beetje water mengen met citroensap.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zou het ook zo doen:

Algemeen schoonmaakmiddel
Neem een kwart liter water; doe 1 theelepel zuiveringszout en 1 theelepel groene zeep in het water; voeg wat citroensap toe. Voor erg vieze plekken kunt u extra zuiveringszout gebruiken.
want met enkel en alleen citroen gaat het niet zo goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Neem gewoon Mister Proper Citroen fris en bespaar u al die moeite.