ik heb een wasemkap achter zo'n keukendeurtje,hoe krijg je dat goed schoon?

Je kunt bijna nergens bij.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Deurtje losschroeven, dan kan je al op meer plekken bij.

Het gedeelte dat je uitklapt/uitschuift is misschien ook los te maken. gewoon kijken hoe ver je komt (opletten dat je het ook weer terug in elkaar moet zetten ;-))
11 jaar geleden
Is idd lastig, wat het beste werkt is met een spuitbus.
Daarmee kan je er wat beter bij. Inspuiten en er wel iets onderleggen want het drupt naar beneden natuurlijk.
Soms kan je ook het een en ander wel makkelijk losmaken, maar dat hangt van de montage af.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bind weleens een vochtig doekje om een stokje als ik ergens niet goed bij kan. Is dat misschien een optie?

Toegevoegd na 3 minuten:
Je hebt ook kwasten met een hele lange steel. Die worden bokkepoot genoemd. Die zijn eigenlijk bedoeld voor schilders om goed in de hoekjes te kunnen verven maar ze zijn ook erg geschikt voor klusjes in het huishouden.
Misschien is dat ook een idee? De kop van de kwast is wel vrij dik.